úterý 21. září 2010

Day 03 - My favorite movie

Mnoho let byl mým nejoblíbenějším filmem Moulin Rouge! z roku 2000.



Ten film je mistrovské dílo. Jednoduchý líbivý příběh, nezvyklá ale fungující kýčovitost, herci hrající na 110%, malebná vizuální stránka, jedinečně nakombinovaná hudba, výborně zvládnuté z režisérské stoličky atd. atd.

Také se mi strašně líbily myšlenky:
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.

Love is like oxygen.

Freedom. Beauty. Truth. Love.

Tento film jsem viděla už mnohokrát a vždy mě dokázal vtáhnout znovu do sebe. Ale momentálně si nejsem jistá, zda pořád stojí na nejvyšší příčce. Jeho zamilovaná naivita mě přestala oslovovat. Možná je to jenom dočasný stav, který doprovází můj cynický štít.

Možná je na čase si najít jiný nejoblíbenější film.

0 komentářů:

Okomentovat